
FACETASM
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Coca-Cola capsule collection
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Coca-Cola capsule collection
FACETASM FALL WINTER 2019 COLLECTION より「コカ・コーラ」とのカプセルコレクションをローンチします。
ヴィンテージの「コカ・コーラ」のワークウエアから着想を得て、「コカ・コーラ」ならではの
ハッピーな世界観を組み合せた22型のカプセルコレクションを展開。
1969年に「コカ・コーラ」のスローガンとして使用された“IT’S THE REAL THING”は今年で50周年を迎えます。そのスローガンに共鳴し、全てのアイテムにFACETASMのロゴと共にそのスローガンを配しています。
パリのL'ECLAIREURで6月26日(水)より先行発売を行い、7月10日(水)にロンドンのSELFRIDGES、I.T Hong KongでのPOP-UPスペースをはじめ、グローバルでの発売をスタート。
日本では伊勢丹新宿店メンズ館2階=メンズクリエーターズで先行発売をします。
ヴィンテージの「コカ・コーラ」のワークウエアから着想を得て、「コカ・コーラ」ならではの
ハッピーな世界観を組み合せた22型のカプセルコレクションを展開。
1969年に「コカ・コーラ」のスローガンとして使用された“IT’S THE REAL THING”は今年で50周年を迎えます。そのスローガンに共鳴し、全てのアイテムにFACETASMのロゴと共にそのスローガンを配しています。
パリのL'ECLAIREURで6月26日(水)より先行発売を行い、7月10日(水)にロンドンのSELFRIDGES、I.T Hong KongでのPOP-UPスペースをはじめ、グローバルでの発売をスタート。
日本では伊勢丹新宿店メンズ館2階=メンズクリエーターズで先行発売をします。
その後、THE CONTEMPORARY FIX京都店でも発売予定です。
Part of the FACETASM FALL WINTER 2019 COLLECTION ,the Coca-Cola capsule collection will launch worldwide.
Hiromichi Ochiai,desgner and owner of FACETASM was inspired by the Coca-Cola vintage workwear.He combined this inspiration with Coca-Cola's authentic happiness,resulting in the 22-item capsule collection.
Celebrating is 50 year anniversary,the "IT'S THE REAL THING" Coca-Cola slogan was first used in 1969.FACETASM's new collection features the slogan,which can seen on all items in combonation with the FACETASM logo.
The FACETASM x Coca-Cola collection will be launching internationally from June 26th, starting with L’Eclaireur in Paris. From July 10th, the collection will drop at Selfridges in London; I.T. in Hong Kong; Isetan in Tokyo (Shinjuku, Mens Building, 2F Men's Creators ) and five other international stores.
Part of the FACETASM FALL WINTER 2019 COLLECTION ,the Coca-Cola capsule collection will launch worldwide.
Hiromichi Ochiai,desgner and owner of FACETASM was inspired by the Coca-Cola vintage workwear.He combined this inspiration with Coca-Cola's authentic happiness,resulting in the 22-item capsule collection.
Celebrating is 50 year anniversary,the "IT'S THE REAL THING" Coca-Cola slogan was first used in 1969.FACETASM's new collection features the slogan,which can seen on all items in combonation with the FACETASM logo.
The FACETASM x Coca-Cola collection will be launching internationally from June 26th, starting with L’Eclaireur in Paris. From July 10th, the collection will drop at Selfridges in London; I.T. in Hong Kong; Isetan in Tokyo (Shinjuku, Mens Building, 2F Men's Creators ) and five other international stores.